Tuesday, May 11, 2010

Wil jy beter kry? Werk harder en slimmer!


Image : http://www.flickr.com


Die ander dag het ek kyk na 'n wêreldklas shot-putter gaan deur' n oefensessie gooi, gevolg deur 'n gewig oefensessie. Wat my die meeste beïndruk het sy werk-etiek en aandag aan die beginsels van die gooi. Dieselfde harde werk en fokus is duidelik in die gewig kamer ook. Hierdie spesifieke gooier gebruik om die draai tegniek. In die trein wat op hom was dit duidelik dat sy doel vir die dag betrokke werk op voetenwerk grondbeginsels. Die krag opleiding betrokke is vier stelle van ses spanne metdie bevoegdheid om skoon te maak.

As 'n afrigter, my mantra was altyd "daar is net een manier om beter te kry, werk harder." Ons moet slimmer te voeg dat dit ook. Maar afrigter, ek is baie slim, ek het die eer vier jaar hoof reguit. Dit is 'n groot, regtig baie goed, as jy nie die akademici slaag eerste, vergeet opleiding vir' n rukkie. Enigeen kan werklik harde werk om iets wat hulle die liefde, as hulle het passie vir die sport.

Dus laat gooi in die opleiding slimmer meng. As ek deelgeneem in die hamer gooi (lanktyd gelede), ek verstaan die belangrikheid van tegniek, en het gewerk op dit voortdurend. Met 'n paar baie kundige afrigters wat altyd herinner my trein vir u evenement. Sport spesifisiteit het die "buzz" woord. Spesifieke sterkte opleiding gebruik is om my tegniek werk aan te vul in die hamer sirkel. Jy moet sterk en plofbare my afrigters het my vertel. Ja, maar ek wil groot arms en 'n groot bors. Toe die trein soos 'n liggaam-bouer en vergeet die hamer gooi. Spesifieke sterkte (of slimmer krag)is die belangrike faktor in my krag te werk. Power reinig, flarden, en Squats, beide voor-en agterkant, het die opleiding protokolle.

Wat moet tiener atlete doen om harder en slimmer te werk? Jy kan en moet altyd hard werk in alles wat jy doen. Soos 'n tiener seun of meisie, hier is wat ek stel voor; speel' n baie ander sport, nog nie spesialiseer, het plesier, jy is net 'n kind vir' n rukkie. Ook ongeduldig wees nie, kan jy 'n baie lang loopbaan het, as jy kyk na jou liggaam deurverkeerde dinge doen nie in jou besondere sport.

Sterkte en kondisionering is 'n belangrike deel van enige sport. Spesifieke sterkte is baie belangrik. Jy kan insluit algemene liggaam gewig kring opleiding (geen gewigte) in jou skedule. Jy sal 'n baie gelukkige atleet wees as jy' n afrigter wat bekommerd is oor jou gesondheid en nie jou rykdom. Wees versigtig vir enige persoonlike afrigters. 'N goeie afrigter is een wat die begeerte en die kennis om jou te help in jou ontwikkeling as' n atleet het. Daar is 'Gratis advies baie by www.strength-opleiding-coach.com.

Fokus op die vier komponente van atleties: krag, krag, spoed en ratsheid. Kry 'n kundige afrigter, luister, leer, en wees nie bang om vrae te vra. Ten slotte, hier is die "magic bullet" het jy al wag. Jy moet inkorporeer in jou opleiding REST skedule. Luister na jou liggaam, wees nie bang te wees down time ... of hoe om oor hierdie - geniet die seelewe. Dit is ok, as jou afrigter, Ek gee jou toestemming.

Relate Link : +99% Shop For Home Theater ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe !: Swimsuit Sale Review !# Cheapest Atx Computer Case ! Buying Store Design








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。